Dünyanın her yerinden öğrencilerin, ebeveynlerin ve eğitimcilerin bilgisayar bilimleriyle yakından ilgilenmeye başlamasına yardımcı olma

Dünyanın her yerinden öğrencilerin, ebeveynlerin ve eğitimcilerin bilgisayar bilimleriyle yakından ilgilenmeye başlamasına yardımcı olma

GOOGLE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ EĞİTİMİ

“CS First, öğrencilerimizin bilgisayar programlamasının temellerini öğrenmeye ilgi duymalarını sağlamamızda bize yardımcı oldu.”

DEVAMINI OKUYUN

Bayan Betsy Hare

CS First katılımcısı, Ladson, SC Oakbrook Ortaokulu'nda Öğretim Teknolojisi Uzmanı.

GOOGLE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ EĞİTİMİ

“İlk Made with Code partimden sonra, kendimi güçlü ve kontrol sahibi biri gibi hissettim. Gerçekten heyecanlandım.”

DEVAMINI OKUYUN

Amaya, 13 yaşında

Pacific Northwest (Portland, Oregon) Girls Inc.da Made with Code katılımcısı

GOOGLE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ EĞİTİMİ

“2012'de aldığımız RISE ödülü, son iki yıl içinde gerçekleşen inanılmaz büyümemizi hızlandırmaya kesinlikle yardımcı oldu...”

DEVAMINI OKUYUN

Chelsey Roebuck

RISE İş Ortağı ve Yetkili Müdürü ve ELiTE, NYC Şirketinin Kurucu Ortağı

GOOGLE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ EĞİTİMİ

“CS4HS çalışmamız sırasında Scratch'i hemen aldık ve bunu, öğrencilere programlamayı tanıtmak için kullandık...”

DEVAMINI OKUYUN

Shannon Houtrouw

CS4HS katılımcısı ve Kalamazoo Bölgesi Matematik ve Bilim Merkezi'nde bilgisayar bilimleri öğretmeni.

GOOGLE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ EĞİTİMİ

"Benim için kodlama hep bir zorluk olmuştur, ancak Pencil Code, kodlama becerilerimi teste tabi tutmamı sağladı."

DEVAMINI OKUYUN

Allie Maltzman

Pencil Code katılımcısı, 2018 sınıfı.

×

Zorluklar

Bayan Hare, kız öğrencilerin teknoloji odaklı sınıfları bıraktıklarını fark etmişti. Öğrencilerin bazılarıyla konuştuktan sonra, öğrencilerin ders seçimlerini değiştiremeyebileceğini, ancak kızlara okuldan sonra, bilgisayar bilimleri aracılığıyla rahatça işbirliği yapabilecekleri, iletişim kurabilecekleri ve yaşıtlarıyla bağlantı kurabilecekleri bir ortam sunabileceğini gördü.

CS First'ü ziyaret edin

Çözümler

Bilgisayar bilimlerinin yalnızca bir ekranın önünde oturmaktan daha fazlası olduğunu fark eden Bayan Hare, ortaokul çağındaki kızların ekip oluşturma üzerinde çalışmaları, toplulukla bağlantı kurmaları ve bilgisayar programlamasının temellerini öğrenmeleri amacıyla Google CS First'ü kullanmaları için 2 saatlik bir okul sonrası programı olan Girls in Tech'i oluşturdu. Kariyerlerini anlatmaları ve öğrenciler CS First projeleri üzerinde çalışırken danışmanlık yapmaları için yerel teknoloji topluluğundan kadınlar davet edildi. Kızların çoğunluğu daha önce bilgisayar bilimlerini tanımıyordu ve sonuçta daha fazla projede yer almak ve yaşıtlarına, arkadaşlarına, ailelerine ve topluluk üyelerine kodlama becerilerini göstermek için can atar hale geldiler.

Kaynaklar

×

Zorluklar

Made With Code'dan önce Amaya, çok az kodlama deneyimine sahipti, kodun ne zaman ve nerede kullanıldığını anlamıyordu. Amaya, Girls Inc. ve Made With Code deneyimine minnettar olduğunu söylüyor ve kodlamayı öğrenme fırsatı verilmeyen veya bir bilgisayar bilimleri kariyerini sürdürmeleri için teşvik edilmeyen çok fazla genç kızın bulunduğunu düşünüyor.

Made with Code'u ziyaret edin

Çözümler

Amaya, Made with Code ile kızların güçlü bilgisayar bilimleri işlerinde çalışabileceğini ve programlamada erkeklerle aynı ölçüde başarı gösterebileceğini gördü. Amaya, Girls Inc.da diğer kızlara kod yazmayı öğretmek için de istek duymaya başladı. Bu deneyim sayesinde, Amaya kendine güven kazandı, güçlü yönlerini öğrendi ve liderlik potansiyelini keşfetti.

Kaynaklar

×

Zorluklar

ELiTE was specifically interested in learning how to better serve girls as emerging leaders in technology. They sought to learn from WAAW Foundation (Working to Advance African Women) and model best practices to engage more girls, specifically in Africa.

RISE'ı ziyaret edin

Çözümler

ELiTE; Kenya, Gana ve Nijerya'dan öğrendiklerini ABD'de uygulayabildi ve şu anda okullarda daha kapsamlı müfredat dışı programlar yürütüyor. Asıl olarak kızlar için daha iyi bir çalışma ortamı oluşturmaya ağırlık verseler de, yaptıkları değişikliklerle tüm öğrencilerin çalışma kalitesini artırdılar.

Kaynaklar

×

Zorluklar

2015 yılında ABD Eğitim Bakanlığı'nın yaptığı bir çalışmaya göre en az 17 eyalette bilgisayar bilimleri öğretmen açığı olduğu rapor edilmişti ve bunların bazıları 1990 yılına kadar geriye gidiyordu. Bilgisayar bilimleri eğitiminin büyümesini desteklemek; en son uygulamaları ve bilgisayar bilimleri eğitiminin pedagojisini anlayan yüksek kaliteli öğretmenler geliştirmek ve bunları istihdam etmek anlamına geliyor.

CS4HS'yi ziyaret edin

Çözümler

CS4HS, bilgisayar bilimleri öğretmeni profesyonel gelişiminin planlanması ve geliştirilmesi için yerel bilgisayar bilimleri eğitim uzmanlarına fon sağlamaktadır. CS4HS programları, yerel öğretmenlerin gereksinimlerine göre bölgeden bölgeye değişiklik göstermektedir, ancak sonuç aynıdır: Öğretmenler, bilgisayar bilimlerini öğretme konusunda kendilerine daha fazla güvenip diğer bilgisayar bilimleri öğretmenleriyle değerli bağlantılar kurarlar.

Kaynaklar

×

Zorluklar

Beaver Country Day School, a small private school in Massachusetts, recognized the growing importance that computer science plays in the world. However, like many schools in the US, they didn’t offer any programming classes, so their students weren’t getting exposure to CS

Pencil Code'u ziyaret edin

Çözümler

Bu durumu ele almak için Beaver Country Gündüz Okulu 2013'te, bilgisayar bilimlerini tüm sınıflarına entegre eden ülkedeki ilk okul oldu. İngilizceden Sanata ve Matematiğe, müfredatlarını programlamayı eklemek için Pencil Code aracını kullandılar. Öğrenciler şimdi Pencil Code ile sohbet robotları tasarlamaktan Macbeth'in görsel temsillerini oluşturmaya, matematik denklemlerini çözmeye ve hatta her gece kaç saat ders çalışmanız gerektiğini söyleyen bir uygulama oluşturmaya kadar birçok etkinlikle etkileşimde bulunmaktadır.

Kaynaklar

CS First

“CS First, öğrencilerimizin bilgisayar programlamasının temellerini öğrenmeye ilgi duymalarını sağlamamızda bize yardımcı oldu.”

Made With Code

“İlk Made with Code partimden sonra, kendimi güçlü ve kontrol sahibi biri gibi hissettim. Gerçekten heyecanlandım.”

RISE

“2012'de aldığımız RISE ödülü, son iki yıl içinde gerçekleşen inanılmaz büyümemizi hızlandırmaya kesinlikle yardımcı oldu...”

CS4HS

“CS4HS çalışmamız sırasında Scratch'i hemen aldık ve bunu, öğrencilere programlamayı tanıtmak için kullandık...”

Pencil Code

"Benim için kodlama hep bir zorluk olmuştur, ancak Pencil Code, kodlama becerilerimi teste tabi tutmamı sağladı."

Araştırmaya Dayalı

Bilgisayar bilimleriyle ilgili öğrenci farkındalığını ve öğrencilerin bilgisayar bilimlerine erişimini nasıl artıracağımızı daha iyi anlamak için çalışmaları topluyoruz. Öğrencileri motive eden etmenleri ve bilgisayar bilimlerini takip etmelerini önleyen engelleri ortaya çıkarmak için çalışıyoruz.

ARAŞTIRMA BELGELERİNİ GÖRÜNTÜLE

Bilgisayar Bilimleri için Arama: ABD K-12 Eğitiminde Erişim ve Engeller

Yöneticiler, müdürler, öğretmenler, ebeveynler ve öğrencilerin anketi.

Bilgisayar Bilimlerini Seçen Kadınlar—Aslında Önemli Olan Şey

Genç kadınları bilgisayar bilimlerini sürdürme konusunda motive eden önemli faktörler.