Arlington Bağımsız Okul Bölgesi erişimdeki engelleri kaldırıyor

Güçlükler

AISD, stratejik planının bir parçası olarak teknolojiden yararlanmaya yönelik girişimlere sahipti, ancak ortak çalışma konusunda bazı zorluklar yaşıyordu. Bilgi paylaşımı için, Microsoft Word'ün farklı sürümlerinde oluşturulmuş ekler içeren çok sayıda e-postanın gidip gelmesi gerekiyordu. Ders sırasında dokümanlara erişilmesi ve dokümanların paylaşılması sırasında değerli eğitim süresinden çalınıyordu. Teknolojinin öğretim ve öğrenime gerçek anlamda entegre edilmesi konusu da okul bölgesi için ayrı bir güçlüktü. Okulların PC ve Mac'lerden oluşan bilgisayar laboratuvarları vardı; sınıflarda ise netbook'lar, iPad'ler ve dizüstü bilgisayarlar kullanılıyordu. Ancak ders planları bu cihazları ve teknolojiyi öğrenime entegre etmiyordu. İki yıl önce Arlington sakinleri, öğrenciler ve öğretmenler için sınıflarda daha fazla cihazın kullanıma girmesi yoluyla yerel okullara daha fazla teknoloji getirmeyi amaçlayan bir vergi uygulamasını yürürlüğe koydu. AISD, yeni edinilen bu mali kaynağı kullanarak her sınıf için asgari bir teknolojiye erişme standardını hayata geçirdi ve öğrencilerin günlük olarak kullanacakları cihazların edinilmesini bir öncelik olarak belirledi.

"Google, çeşitli gruplar arasında paylaşım, ortak çalışma ve geri bildirim olanakları sunarak öğretim ve öğrenim süreçlerini dönüştürmemize gerçek anlamda imkan sağlıyor. Artık hedeflerimizi gerçekleştirmek için somut stratejilerimiz var."

Barry Fox, Eğitim Teknolojisi Müdürü

Çözüm

AISD; ekonomik oluşları, kolay kullanılabilmeleri, uzun pil ömürleri ve çeşitli okul ve sınıflardaki öğrencilerin gereksinimlerini karşılayabilmeleri nedeniyle 3-12. sınıf öğrencileri için Chromebook'ları tercih etti. Chromebook'ların kullanıma girmesinin ardından öğretmenler Eğitim için G Suite'le değişime hız kazandırdı. Google'ı sınıflarında kullanmaya ilk başlayanlar, kısa sürede etkili ve pratik kullanım özelliklerine alıştılar. Artık eksiksiz olarak tüm okul Eğitim için G Suite'i kullanıyor. Eğitim için G Suite, basitliği sayesinde kolayca benimsendi. AISD'nin eğitim teknolojisi müdürü Barry Fox, "Öğretmenler dokümanları, doğrudan bağlantılar ve Google Classroom aracılığıyla öğrencileriyle hemen paylaşabiliyor," diyor. "Öğrenciler yeni sisteme hemen alışıyor ve küçük gruplar halinde çalışmaya başlıyorlar. Bu çalışma biçimi sayesinde işbirliği anlayışı önemli ölçüde gelişti". AISD'de eğitim teknolojisi uzmanı olarak çalışan Jim Holland, "Eğitim yılının herhangi bir haftasında 50 ila 80.000 arasında Dokümanın oluşturulduğuna şahit oluyoruz," diyor. "Artık Google kimliği, olmazsa olmaz bir şey haline dönüştü. Öğrenciler, yöneticiler, öğretmenler; yani tüm kullanıcıların kendi Google kimlik bilgilerini biliyor olması gerekiyor. Çünkü tek bir platforma bağlı olan pek çok şey var."

Kuruluş Profili

Kuzey Teksas'ın Dallas-Forth Worth-Arlington büyükşehir bölgesinde yer alan Arlington Bağımsız Okul Bölgesi (AISD), ilk ve orta öğretim sınıflarından 64.000'in üzerinde öğrencinin yer aldığı bir öğrenci topluluğuna hizmet veriyor. Okul bölgesi, farklı öğrenim deneyimleri ve teknoloji açısından zengin ortamlar aracılığıyla öğrencilerin araştırma yeteneklerini geliştirmeyi ve onları başarılı bireyler olarak yetiştirmeyi amaçlıyor. AISD, öğretim ve öğrenim süreçlerini dönüştürmek üzere SAMR adı verilen bir çerçeve kullanıyor. Okul bölgesinin stratejik planının amaçlarından biri de, teknoloji aracılığıyla eleştirel düşünce, yaratıcılık ve başarının teşvik edilmesidir.

Kullanılan ürünler

İndir

Kaydolduğunuz için teşekkür ederiz!

Let us know more about your interests.